Deze tool is een initiatief van de Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN), Citisens, OBI4Wan en Upstream. We hebben samen als doel professionals bij overheden te helpen hun communicatie met inwoners te optimaliseren. Daarvoor hebben we onze ruime kennis en ervaring op het gebied van overheden, (digitale) communicatie en onderzoek gebundeld.

HANDaphne Hachmang en Debra Trampe
Daphne is docent bij de opleiding Communicatie en onderzoeker bij het HAN-lectoraat Human Communication Development. In haar werk als onderzoeker richt ze zich voornamelijk op praktijkvraagstukken over online communicatie, digitaal klantcontact, webcare en tone of voice.

Debra is associate lector Customer Insights bij het HAN-lectoraat Human Communication Development en betrokken bij onderzoek bij de opleiding Commerciële Economie. Ze is gespecialiseerd in consumentengedrag en data-analyse.

CitisensRenée van Os
Renée is hoofonderzoeker bij Citisens. Ze focust zich in haar onderzoeks- en adviesprojecten op online en offline interacties tussen (semi)overheid en inwoners – in het kader van communicatie, participatie en dienstverlening.

OBI4WanFrank Bruijninckx
Frank helpt overheden en publieksorganisaties met vraagstukken – van strategie tot implementatie – op het gebied van klantcontact, sociale media, open data en de mobiele techniek.

UpstreamArne Keuning
Als strategisch adviseur bij Upstream helpt Arne organisaties met digitale strategie, digitale transformatie, digitale dienstverlening en digitaal klantcontact.

Daarbij zijn we geholpen door meer dan 50 professionals werkzaam bij een Nederlandse gemeente, waterschap of uitvoeringsinstantie hebben meegekeken bij de ontwikkeling van de tool. Zij hebben ons op drie momenten feedback gegeven over de toepasbaarheid van de tool in de praktijk.









De website www.kenjeinwoner.nl, het onderzoek en de tool voor de perfecte klantreis van inwoners van een gemeente
is een initiatief van de Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN), Citisens, OBI4Wan en Upstream.