Klantreis van inwoners met betrokkenheidsprofiel stadse nomade

Hoe sluit je als gemeente aan op de klantreis van jouw inwoners?

Onderzoek onthult kanaalvoorkeuren van inwonerstypen

Hoe richt je als gemeente de interactie met inwoners op een onderbouwde manier in? Het kan helpen om vanuit de klantreis te denken die verschillende inwoners in een participatie- of dienstverleningstraject doorlopen.

In het artikel op Frankwatching vertellen Debra Trampe, Renée van Os en Daphne Hachmang over onze tool die gemeentelijke communicatieprofessionals helpt om de interactie met inwoners gedurende een klantreis verder te optimaliseren.

De door ons ontwikkelde tool geeft voor verschillende doelgroepen een advies over welk kanaal in te zetten in welke fase van de klantreis. Ieder mens is immers anders en doorloopt zijn of haar eigen klantreis in het contact met de gemeente.

Lees het gehele artikel op Frankwatching

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Related Posts









De website www.kenjeinwoner.nl, het onderzoek en de tool voor de perfecte klantreis van inwoners van een gemeente
is een initiatief van de Hogeschool Arnhem Nijmegen (HAN), Citisens, OBI4Wan en Upstream.

Total
0
Share